Leverans & Retur
Vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp! Du har därför alltid en 30-dagars ångerrätt, vilket ger dig möjlighet att returnera din vara inom 30 dagar från det att du mottog den.
Hur du returnerar en vara
För att vara berättigad till en retur ska varan vara i samma skick som du mottog den, oanvänd, med alla etiketter kvar och i sin originalförpackning. Vi ber dig också att bifoga kvittot eller köpehandlingen.
Om du vill returnera en vara, kontakta oss först på elviabeautystore@protonmail.com så hjälper vi dig vidare. Returkostnaden bekostas av kunden. Observera att vi inte kan ta emot returer som skickas tillbaka utan att du först har kontaktat oss.
Har du frågor om returer? Vårt kundservice-team finns här för att hjälpa dig! Kontakta oss på elviabeautystore@protonmail.com.
Skador och problem
Vi vill att du ska få en perfekt produkt! Kontrollera din beställning när du tar emot den, och om du skulle upptäcka en skada, ett fel eller om du har fått fel produkt, kontakta oss omgående så att vi kan rätta till det.
Byten
Om du vill byta en vara rekommenderar vi att du returnerar den och genomför en ny beställning på den artikel du önskar. På så sätt kan vi snabbt och smidigt säkerställa att du får rätt produkt.
Återbetalningar
Så snart vi har mottagit och kontrollerat din retur meddelar vi dig om återbetalningen har godkänts. Vid godkännande behandlas återbetalningen automatiskt till din ursprungliga betalningsmetod inom 10 arbetsdagar.
Observera att din bank eller ditt kreditkortsföretag kan behöva några extra dagar för att behandla och registrera beloppet på ditt konto.
Om det har gått mer än 15 arbetsdagar sedan vi godkände din retur och du inte har mottagit din återbetalning, tveka inte att kontakta oss på elviabeautystore@protonmail.com, så hjälper vi dig vidare!
Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att ge dig den bästa möjliga shoppingupplevelsen!